بقلم الشاعر الغنائي عمرو أحمد

ماكانش العشم
"" "" "" "" "" "" "" 
ماكانش العشم تقابلي حبي بجرح وألم
ماكانش العشم نصيب قلبي العذاب والندم
كنت بحافظ علي حبك
 لوزعلتك قولت هبوس رجلك
وأضحي بعمري عشان خاطرك 
ليه بعتيني وقلبك ظلم... ماكانش العشم. 
       
            "" "" "" "" "" "" "" 
كنت بصدق كل كلامك
ووثقت فيكي أكتر من نفسي
إديتك قلبي وعشقت غرامك
وبقيتي للأسف نقطة ضعفي
كنت بحافظ علي حبك
 لوزعلتك قولت هبوس رجلك
وأضحي بعمري عشان خاطرك 
ليه بعتيني وقلبك ظلم... ماكانش العشم. 
 
            "" "" "" "" "" "" "" 
معقول بعد إلي حصل ما بنا
يطلع كله وهم في وهم
سيبتيني أنا وقلبي وإتخليتي عنا  
مش بس كدا لا عملتيلي بلوك
كنت بحافظ علي حبك
 لوزعلتك قولت هبوس رجلك
وأضحي بعمري عشان خاطرك 
ليه بعتيني وقلبك ظلم... ماكانش العشم. 

            "" "" "" "" "" "" ""
الشاعر الغنائى عمرو احمد

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الشاعر / حسن علي النشار

بقلم الشاعر/أيمن الصاوي

بقلم الأديب الشاعر/د. الشريف حسن ذياب الخطيب