الشاعر /احمد عبد الحق

ساعات بسأل نفسي سؤال
هو الغرام يتشاف
ولا شعور يتحس
والله قبلك كنت بخاف
شعوري يفوت ويموت
ولا حد بيه يحس
هو الغرام ده كلام
ولا عتاب وملام
وان جت علي الايام
نقضيها شوق وغرام
ولا دي كدبة وحلم
ونعيشها اي كلام
كنت لما اتأملك
كنت بتالم
ولما اشتاقلك
كل حروفي تتكلم
يجري شوقي غصب عني
ياحتة مني
احساسي هو احساسك
قلمي الحر عارف سطرك
رقة قلبك
الف بحبك
ياااااااا ه علي حبك
حروفي ورد علشانك
انا النبض اللي ماليكي
التاج اللي توجته علي راسك
ولما شوفتك
رجع عمري اللي عدي
حتي احساسي اللي تغرب
كل مرة كنت احسه
يجري بسرعه قوام ويهرب
جيت انت 
وابتديت احس نفسي
احب نفسي
وبصراحة
مع اني واد خجول
اخترتك من كل دول
هاقولك بدون خجول
بحبك ..ايوه بحبك
وعشان عندي فضول
هسمحلك تقوليها برضو
يلا دقوا الطبول
احمدعبدالحق

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الشاعر / حسن علي النشار

بقلم الشاعر/أيمن الصاوي

بقلم الأديب الشاعر/د. الشريف حسن ذياب الخطيب