بقلم الشاعر /أحمد عبد الحق

نفسي اقولك سر هوايا
كل مااحسك
احس بحاجه غريبه جوايا
سرك ايه
هو ده حب
ولاغرام
احلي كلام
ولا هيام سمعت زمان
كانوا بيقولوا ويحكوا عليه
سرك ايه
ديما روحي سارحه معاك
افتح عيني الاقيني 
بكل مافيا بيستناك
احاول انسي
مرة مشاعري تحاول تنسي
ومرة انا بقسي
احس بشوقي جوه كلامك
والاقيني احلامك
والاقيني خارجة غصب عني
من جواك
انا خلاص لقيته
فضلت كتير مستنياه
هو ده اللي اختاره قلبي
هو ده اللي اتمنيته
هو اللي مابينا حالة وبس
متقولي يامبدع
ولا ده شعور بينا يتحس
هو غرامك زي غرام 
كل العاشقين
ولا كلامك مش اي كلام
حبة حنان وحبة حنين
قولي بجد
ينفع حد يحس بنفسه
تاني بجد
ينفع حد ..حد يحسه
ويعيش حلمه لنفس الحد
والله انا حايرة
اسأل وارجع اجاوب
يرجع ليا نفس الرد

لما تقولي بحبك 
بحضن قلبي واجري اطير
وأما واحده تقرب منك
بحلف واحلف 
غصب عني برجع اغير
ارجع اصبر نفسي واقول
بحبك والله ولو فسرت
ارجع احس بنفسي بحبك
ودي حاجه متتقالش
حاجه مش محتاجه تفسير
سرك ايه قولي قوام
سر حروف
سر كلام
ولا دي نوبة عشق حقيقي
احساس بهيام
قولي ياشاعر
اخرك ايه
كل ما احسك
كل شيء جوايا يحبك
اقولك حاجه
اوعي تفكر دي سذاجه
حبك عمري ما جربته
اصلي متربتش عليه
اول مرة اعيش احساسي
كله معاك
اول مرة احس وجودي
وانا وياك
احمدعبدالحق

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الشاعر / حسن علي النشار

بقلم الشاعر/أيمن الصاوي

بقلم الأديب الشاعر/د. الشريف حسن ذياب الخطيب