بقلم الشاعر/أحمد عبد الحق

هتصدقي لو قلتلك
نسيت كل اللي فات
حتي عمري اللي حسبته
والكلام اللي كتبته
والحلم اللي حلمته
حتي اللي كان من الذكريات
هتصدقي لو قلتلك
كل اللي عدي عدي
كله اللي عشته
حلم متلف بسكات
صحيح كنت عايش
ملامح منزوعه الروح
حس ومليان بجروح
قلب مقسوم 
حرف محروم
احساس ورافض في يوم يصدق
شمس ناقصها الوضوح
هتصدقي لو قلتلك
غيرت كل الحاجات
احساسي بيك 
والله ماعارف اوصفه
حرف جميل
ياريتني اعرف اكتبه
 الورد اللي في عيونك
شامة ومرسومه بخدك
والله ماقادر ارسمه
بحبك ايوه بحبك
تسكني قلبي
لالا اسكن قلبك
تعيشي ظروفي
تبدلي خوفي
انا بامانه ..بصدق بحبك
قصص الحب ياما قالوها
عبله وعنتر
ليلي وقيس
والله انا اكتر
حبك عندي وبكل وضوح
عدي كل الأزمان
تجاوز كل المقاييس
هو الحب عشان يتعاش
لازم احاسيس
مش قلم ومعاه برايه
ولا كراريس
توب متفصل بمشاعر
اصلي انا شاعر
رافض اكون غيرك
كتر خيرك
ممكن اقول حاجه في قلبي
انت توبة نصوحه بعمري
وكمان قدري
حسي مشاعري
صعب حبيبتي يتوب العاصي
صعب بحبك يتوب ابليس
احمدعبدالحق

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الشاعر / حسن علي النشار

بقلم الشاعر/أيمن الصاوي

بقلم الأديب الشاعر/د. الشريف حسن ذياب الخطيب