بقلم الشاعر /عمر ابو عميرة

............... ترانيم عاشق ..............
********..................*******
حسيتك حبيبى هنا جانبى
بصوتك بشجنك بهمسك عندى
بغرامك وحبك عايشه فى قلبى
حسيت بغرام الهوى بعنيكى
حسيت و ملهوف بقلبى عليكى
بنبرة صوتك حاسك يا حبيبتى
بهمس مشاعرك بتدمع عيونى
لاقيته بقلبى بحروفى تهفهف
بجمال صوتك بغرامى يرفرف
بحلاوة كلامك وانا ماسك بايدك
يداوى جروحى من فراق بعادك
حسيتك حبيبتى بكل كلامك
والله حسيت بروحى رجعالى
وبشوق السنين وسهر الليالى
وبهمس الحنان وبقربك رجعالى
رجعالى بكلامك ولكل غرامى
وغرام السنين وحب الليالى
رجعالى اشوف فرحتى بعنيك
وبعنيك انا شايف نفسى فيك
حسيتك حبيبى بكل حروفك
وانا العاشق ياحبيبى لكل كلامك
كلامك وحروفك وهمسك لقلبى
شايفه وحاسه وبحروفى انا ليكى
ليكى بعمرى وبفديكى انا بدمى
حبيبتى وعايشه دايما فى قلبى
وهاقولها دايما بحبك بحبك ياعمرى
عمرى اللى راح وعمرى اللى جاى
بعشق حياتى لوجدك يا حبيبتى
وهاقول دايما يخليكى عروستى
عروستى ماشيه بحروف كراستى
بكلامى ومشاعرى هاقولك تانى
بحبك بحبك بحبك لاخر سطور ورقى
بقلم عمر ابو عميره

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الشاعر / حسن علي النشار

بقلم الشاعر/أيمن الصاوي

بقلم الأديب الشاعر/د. الشريف حسن ذياب الخطيب