بقلم الشاعرة /رضا العزايزة

إنسان 

 ‏مالك قولنا بس 
 ‏ف ايه
 ‏ايه الدلع الى انت 
 ‏دا فيه 
راجل انت وتقول 
موجوع
............
مين قالكوا دموعي
 دى عيب 
ولا دخلتوا ف.
علم الغيب
عقول غبيه الاحساس
 ممنوع!!!
............
ايه يستاهل تبكى
عليه 
سمعنا واشجى يلا
 يا بيه
 احكى وهات اصل
 الموضوع
...........
احكى ايه وسط
 الأصنام
كله اللى يهمه ياكل 
وينام
عمرى معاكم ماهكون
 مسموع

عمر دموعى ماكانت
 ضعف
انا انسان مخلوق
 م الضعف
مش اسمنت وطوب
 معجون 

كنت فاكركم اهلى
 وناسي
و غبائكم كنت أنا 
 ناسى
وبتقولوا دا راجل
 دلوع 

انا ارجل واحد
 فيكم
وبمسح دايما دمع 
عنيكم
ودموعي ماهش
 إدمان
دى رحمه.. مش قله 
 وحرمان 

هبعد عنكم عديمى
 الاحساس
بتتمسخروا .....على
 الم الناس 
قولت كتير الرحمه 
.....أساس 
بس فعلا الطيب....
... ينداااس  

رضا العزايزة

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الشاعر / حسن علي النشار

بقلم الشاعر/أيمن الصاوي

بقلم الأديب الشاعر/د. الشريف حسن ذياب الخطيب